BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 11 July 2011

:( & :)

Hariini kan , zakirah tak dtgg . dia sakit mata . holloh . tp tak apa , sbb dia MC sehari je . pastu kan , masa perhimpunan , guru besar ckp , ada beberapa org cikgu practical dia ajar kitorang sebulan . lepastu , cikgu yg practical tu , dia pernah ajar kitorang dulu ! haaaaaaaaa ! happy gila kot . dah la kali ni pun dia ajar kitorang lagi sekali . ajar math jugak ! happy nk matii ! but , zakirah tak tahu lagi , sbb dia MC kan , soo aku rasa ni berita paling gembira untuk dia . :)

No comments:

Post a Comment